1. D O S T A W A

RODZAJ DOSTAWY KOSZT CZAS DOSTAWY


    Przesyłka kurierska DHL
 

  12 PLN

  2 - 3 dni roboczych*

   
    Odbiór osobisty w sklepie - Mokotowska 28, Warszawa
 

  0 PLN

  2 - 3 dni roboczych*

   
    Odbiór osobisty w sklepie - Stary Browar, Poznań
 

  0 PLN

  2 - 3 dni roboczych*

   
    Przesyłka międzynarodowa DPD STANDARD (na terenie UE)
 

  10 EUR

  3 - 6 dni roboczych*

   
    Przesyłka międzynarodowa DPD EXPRESS (na terenie UE)

  25 EUR

2 - 3 dni roboczych*


* Prosimy mieć na uwadze, że podczas okresu wyprzedaży czas dostawy się wydłuża.

2. Z W R O T Y   -   S K L E P   O N L I N E

Klient ma prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Adres zwrotów: 303 AVENUE Sp. z o.o. ul. Białostocka 37, 07-200 Wyszków.

PROCEDURA DARMOWEGO ZWROTU

Dotyczy zamówień wysłanych kurierem od dnia 10.10.2019r.

Do każdej paczki wysłanej kurierem na ternie Polski dołączona jest etykieta zwrotu z kodem kreskowym, która znajduje się wewnątrz opakowania wraz z wysyłanym towarem.

Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu:

1) Wypełnij formularz zwrotu.

2)Etykietę z kodem kreskowym, naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety.

3)Włóż formularz zwrotu oraz produkty, które chcesz zwrócić do koperty lub pudełka, w którym dostarczono zamówienie. Pamiętaj, aby włożyć formularz zwrotu do paczki.

4)Wejdź na stronę DHL i wypełnij formularz zamówienia odbioru przesyłki zwrotnej. Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie firmy DHL tutaj. Następnie:

  • wprowadź 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij "Zwróć paczkę"
  • wybierz opcję "Nadaj u kuriera"*
  • wprowadź swój adres e-mail i telefon kontaktowy, sprawdź poprawność adresu odbioru
  • wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij "Zwróć paczkę"

*Dostępna jest również możliwość nadania paczki w punkcie.

Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość
e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem zlecenia. Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.

ZWROT NA WŁASNY KOSZT

Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z darmowych opcji zwrotu,
możesz odesłać do nas towar na własny koszt.

1) Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
2) Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
3) Klientom, którzy wybrali obiór osobisty jako sposób dostarczenia przesyłki,
nie przysługuje darmowy zwrot kurierem.

Wzór formularza do pobrania w przypadku samodzielnego zwrotu:

FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY

Szczegółowy regulamin zwrotów znajduje się tutaj.

3. Z W R O T Y   -   S K L E P Y   S T A C J O N A R N E

W przypadku dokonania zakupu w sklepie stacjonarnym, klient ma możliwość dokonania
wymiany na produkt o tej samej wartości lub droższy.

Kupując w sklepie stacjonarnym, klient nie ma możliwości późniejszego zwrotu zakupionych produktów.

3 . W Y M I A N Y

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów.
W sklepie 303 Avenue wymiana polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia na nowe produkty.

W sklepie stacjonarny wymiany dokonać można w ciągu 7 dni na produkt
o tej samej wartości lub droższy.

4 . R E K L A M A C J E

Klient może złożyć reklamacje osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub listownie
na adres: 303 Avenue, ul. Białostocka 37, 07-200 Wyszków.

Składając reklamacje osobiście należy dostarczyć wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do wybranego salonu 303 Avenue (lista wszystkich salonów znajduje się tutaj).
W przypadku braku paragonu, należy dostarczyć wyciąg z konta potwierdzający transakcję zakupu produktu.

Składając reklamację listownie należy wysłać wadliwy produkt wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres 303 AVENUE Sp. z o.o. ul. Białostocka 37, 07-200 Wyszków.

Wzór formularza do pobrania:

FORMULARZ REKLAMACJI

303 Avenue rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj.

 

5 . F A K T U R Y

Klient podczas zakupów może poprosić o wystawienie faktury VAT.
W przypadku, gdy klient zrobił zakupy na paragon, po czym zmienił zdanie, w ciągu 2 miesięcy
ma możliwość jego zmiany na fakturę.