• EN
  • Mój koszyk (0)

    Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

    Ilość
    Razem

ZAMÓWIENIE

Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.

Tak. Obecnie by złożyć zamówienie w sklepie online 303 AVENUE należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa pod linkiem:

https://303avenue.pl/pl/logowanie?back=my-account
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować - prosimy o kontakt mailowy na online@303avenue.pl na pewno pomożemy.
Niestety nie ma możliwości dodania kolejnych produktów do złożonego zamówienia. Złóż nowe zamówienie i skontaktuj się z nami pod numerem tel: +48 734458777 lub napisz na adres : online@303avenue.pl Jeśli drugie zamówienie zostanie złożone w ciągu 12 godzin od pierwszego, wówczas odstąpimy od pobrania kosztów wysyłki dodatkowego zamówienia.
Tak, numer ten zostanie przesąłny w osobnym mailu potwierdzającym wysłanie  rzeczy z magazynu.

PŁATNOŚĆ

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel: +48 734458777 lub mailowy na adres : online@303avenue.pl

Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki

Zapłacic można :

-Przlewem tradycyjnym
-Pośrednikiem płatności PAYU
-PayPal + ( Karta kredytowa)

DOSTAWA

Tak, ale jedynie na terenie Unii Europejskiej.

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę  skontaktować się naszym działem obsługi klienta pod adresem online@303avenue.pl lub telefonicznie +48 734458777 Zamówienia opłacone możemy odroczyć o dowolną liczbę dni, - max o 7dni.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).

Dostawa zamówień jest realizowana jedynie w dni robocze.

ZWROTY

Zwrotu można dokonać poprzez wysyłkę produktów na adres: 303 AVENUE Sp. z o.o., ul. Mokotowska 40/3, 00-543 Warszawa lub osobiście we wszustkich naszych butikach wraz z paragonem fiskalnym/fakturą VAT oraz wypełnionym formularzem zwrotu.
Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni na rachunek klienta podany w formularzu zwrotu lub reklamacji. Jeżeli płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, zwrot zostanie wykonany na tę samą kartę. Po pomyślnie zakończonej procedurze zwrotu lub reklamacji 303 AVENUE wysyła powiadomienie e-mail o zmianie statusu zamówienia na 'zwrot'.

PayPal