Regulamin

Regulamin sklepu internetowego 303AVENUE.PL

 

SPIS TREŚCI: 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  6. KARTY PODARUNKOWE

  7. SEZONOWE WYPRZEDAŻE I AKCJE RABATOWE

  8. REKLAMACJA PRODUKTU

  9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  11. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW  

  12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  13. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Sklep Internetowy www.303avenue.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.303avenue.pl prowadzony jest przez spółkę 303 AVENUE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Krucza 13/6, 00-548 Warszawa; wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000652807; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5.100,00 zł.; NIP 7010641916, REGON 366082974, adres poczty elektronicznej: info@303avenue.com oraz numer telefonu kontaktowego: (+48) 734 458 777.

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, do przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, które nie zawierają umowy sprzedaży w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, jak i do innych przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy). 

1.4. Definicje:

1.4.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.4.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
1.4.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
1.4.4. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
1.4.5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr16, poz.93 ze zm.).
1.4.6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

1.4.7. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
1.4.8. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, w tym także Produkt Podstawowy.

1.4.9. – PRODUKT PODSTAWOWY – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, której to wyłącznym producentem i dystrybutorem rzeczy ruchomej jest Sprzedawca.

1.4.10 – POWIADOMIENIE PUSH – jednostkowa wiadomość web push w postaci wiadomości sformułowanej przez Sprzedawcę, która podlega wyświetleniu na urządzeniu końcowym Klienta.
1.4.11. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
1.4.12. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.303avenue.pl.
1.4.13. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – spółka 303 AVENUE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Krucza 13/6, 00-548, Warszawa; wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000652807; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5.100,00 zł.; NIP 7010641916, REGON 366082974, adres poczty elektronicznej: info@303avenue.com oraz numer telefonu kontaktowego: (+48) 734 458 777.
1.4.14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.4.15. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.4.16. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
1.4.17. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
1.4.18. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Powiadomienia Push oraz Newsletter.
2.2.1. Konto – korzystanie z usługi elektronicznej „Konto” możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę: 

1) prawidłowym wypełnieniu Formularza Rejestracji, 

2) kliknięciu pola „Załóż konto”. 

W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz hasło.
2.2.2. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@303avenue.com lub też pisemnie na adres: ul. Białostocka 37, 07-200 Wyszków.
2.2.3. Formularz Zamówienia – korzystanie z usługi „Formularz Zamówienia” rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdź zakup” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: 

  1. imię i nazwisko/nazwa firmy, 

  2. adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), 

  3. adres poczty elektronicznej, 

  4. numer telefonu kontaktowego oraz 

  5. danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. 

W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP, z zastrzeżeniem pkt 4.4 Regulaminu.
2.2.4. Usługa Elektroniczna „Formularz Zamówienia” świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
2.2.5. Usługa Elektroniczna „Powiadomienia Push” świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, zrezygnowania z otrzymywania Powiadomień Push poprzez dokonanie odpowiedniego wyboru rezygnacji na urządzeniu końcowym.

2.2.6. Newsletter – korzystanie z usługi elektronicznej „Newsletter” następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie składania Zamówienia – z chwilą złożenia Zamówienia Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
2.2.7. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@303avenue.com lub też pisemnie na adres: ul. Krucza 13/6, 00-548 Warszawa.

2.3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:(1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
2.4. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. W przypadku niezastosowania się do któregokolwiek z powyżej wskazanych obowiązków, Usługodawca zastrzega sobie do podjęcia odpowiedniego działania, w szczególności zaprzestania świadczenia usługi elektronicznej lub usług elektronicznych, których takie zachowanie dotyczy.
2.5.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać w szczególności:

  1. pisemnie na adres: ul. Świętojańska 124, 07-200 Wyszków;

  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@303avenue.com .

2.5.2. W celu prawidłowego i terminowego rozpatrzenia reklamacji, o której mowa w pkt 2.5, zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: 

1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; 

2) żądania Usługobiorcy oraz 

3) danych kontaktowych składającego reklamację. 

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji, z zastrzeżeniem, że reklamacja powinna zawierać minimalną treść, umożliwiającą jej rozpatrzenie.
2.5.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
2.6. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu i dostępności Usług Elektronicznych spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością tych Usług z infrastrukturą techniczną wykorzystywaną przez Klienta.


3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym, zgodnie z pkt. 2.2.3 Regulaminu.
3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3.3. Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym, zgodnie z pkt. 2.2.3 Regulaminu.
3.4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3.5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez: 

1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz 

2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, stanowiącej potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 3.5 Regulaminu. 

Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

3.6. W przypadku braku zamówionego Produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także przyczyn technicznych, lub jeśli zakup ich od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca zobowiązany jest poinformować Klienta o zaistniałej sytuacji poprzez wysyłanie wiadomości na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub informacji drogą telefoniczną na wskazany przez Klienta numer telefonu kontaktowego, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W takim przypadku zamówienie jest anulowane. Anulowanie zamówienia z przyczyn wskazanych w niniejszym punkcie może nastąpić nie później niż do dnia upływu terminu realizacji zamówienia, a jeżeli termin ten nie został określony, w terminie 30 dni od daty jego przyjęcia do realizacji przez Sprzedawcę.


4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności umożliwiające dokonanie zapłaty ceny wynikającej z tytułu Umowy Sprzedaży: 

1) płatność elektroniczną oraz 

2) płatność przy użyciu karty płatniczej 

– za pośrednictwem serwisów i platform: PayPal.com, PayU, Klarna oraz Stripe (tylko dla płatności kartą płatniczą). Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz odpowiednio na stronach internetowych: https://www.paypal.com/pl, https://poland.payu.com/, https://www.klarna.com/pl, oraz https://stripe.com/en-pl.

4.2. Możliwość dokonania płatności przy użyciu przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy jest możliwa w wyjątkowych sytuacjach, wynikających w szczególności z nieprzewidzianych trudności technicznych lub podobnych przyczyn. W takiej sytuacji możliwe jest dokonanie tradycyjnego przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, prowadzony przez Alior Bank S.A., według poniższych danych:

303 Avenue Sp. z o.o. ul. Krucza 13/6  00-548 Warszawa

Nr rachunku: 41 2490 0005 0000 4600 9115 9221.

4.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.4. Fakturę na rzecz podatnika podatku lub podatku od wartości dodanej Sprzedawca wystawia, z zastrzeżeniem pkt 6.8 Regulaminu, wyłącznie, jeżeli przy zawarciu Umowy ze Sprzedającym wskazane zostały wszelkie niezbędne dane umożliwiające wystawienie takiej faktury, a w sytuacjach przewidzianych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego również w sytuacji gdy podany został numer, za pomocą którego Klient jest zidentyfikowany na potrzeby podatku lub podatku od wartości dodanej.

4.5. Sprzedawca ponadto informuje, że nie korzysta z algorytmów, które dostosowują ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowanie ceny). Nie wyłącza to możliwości korzystania przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, z wyłączeniem zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.


5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

5.1. Zamówione Produkty są dostarczane do Klienta za pośrednictwem przesyłki kurierskiej lub przy wykorzystaniu urządzenia do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, którego operatorem jest InPost Paczkomaty sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, na adres wskazany w formularzu zamówienia. Dostawa zamówionego Produktu dostępna jest na terytorium Unii Europejskiej oraz poza terytorium Unii Europejskiej.
5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna i nie zawiera się w cenie Produktu, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
5.3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: 

1) przesyłka kurierska oraz

2) przy wykorzystaniu usług doręczeń Przesyłek do Urządzenia Paczkomat, świadczonych przez InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
5.4. Przewidywany termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten może ulec wydłużeniu w okresie trwania sezonowych wyprzedaży lub akcji rabatowych, o których mowa w pkt 7 Regulaminu, lub wzmożonych dostaw z innych przyczyn, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. Całkowity i maksymalny termin dostawy Produktu nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z przyczyn wynikających z podania przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

5.5. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.


6. KARTY PODARUNKOWE

6.1. Przez „Kartę Podarunkową” należy rozumieć kartę, której wystawcą jest Sprzedawca, utrwaloną w postaci cyfrowej lub na nośniku materialnym, umożliwiającą zapłatę za zakup Produktu w sklepie internetowym.

6.2. Karta Podarunkowa nie jest pieniądzem elektronicznym, ale stanowi nieuregulowany zapis wartości. Karty Podarunkowe:

1) nie podlegają nadzorowi właściwego organu nadzorczego, 

2) nie podlegają ustawowej ochronie pieniądza elektronicznego ani 

3) nie podlegają wymianie na gotówkę.

Karty podarunkowe są możliwe do realizacji wyłącznie w Sklepie Internetowym.

6.3. W zamian za otrzymaną Kartę Podarunkową, Klient zobowiązuje się do przekazania Sprzedawcy środków pieniężnych w kwocie równej wartości nominalnej danej Karty Podarunkowej. W przypadku zapłaty za Kartę Podarunkową w Sklepie Internetowym, zapłata może zostać dokonana z wykorzystaniem jednej z form płatności dostępnych w sklepie internetowym. Nie jest możliwe nabycie Karty Podarunkowej przy użyciu innej karty Podarunkowej.

6.4. Karta Podarunkowa pozostaje ważna bezterminowo.

6.5. W sytuacji anulowania zamówienia lub zwrotu Produktów opłaconych za pomocą Karty Podarunkowej zapłacona kwota podlega zwrotowi na Kartę Podarunkową i może ponownie zostać użyta na dotychczasowych zasadach przewidzianych w Regulaminie. W przypadku zwrotu Produktów opłaconych częściowo za pomocą Karty Podarunkowej, zapłacona kwota podlega zwrotowi w pierwszej kolejności za pomocą Karty Podarunkowej, natomiast ewentualna pozostała kwota do zwrotu podlega zwrotowi zgodnie z wybraną inną metodą płatności.

6.6. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne.

6.7. W celu użycia Karty Podarunkowej:

1) utrwalonej w postaci cyfrowej – podczas zawierania umowy sprzedaży przy wykorzystaniu usługi „Formularz Zamówienia” należy wpisać kod numeryczny Karty Podarunkowej w sklepie internetowym;

2) utrwalonej na nośniku materialnym – należy skontaktować się ze Sprzedawcą w formie elektronicznej na adres: info@303avenue.com.

6.8. Wystawienie Karty Podarunkowej nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, wobec czego Sprzedawca nie wystawia z tego tytułu paragonu fiskalnego ani faktury VAT. Na żądanie Klienta Sprzedawca wystawia dowód sprzedaży, uwzględniający okoliczność, o której mowa w zdaniu pierwszym.


7. SEZONOWE WYPRZEDAŻE I AKCJE RABATOWE

7.1. Sprzedawca może organizować sezonowe wyprzedaże polegające na obniżeniu cen Produktów lub Produktów Podstawowych w związku z wprowadzeniem nowej kolekcji do sprzedaży w Sklepie Internetowym, obejmujące sezon zimowy i sezon letni. Sprzedawca może organizować inne wyprzedaże lub akcje rabatowe, co nie wymaga zmiany Regulaminu.

7.2. Akcje rabatowe mogą mieć charakter stały lub tymczasowy. Akcje rabatowe realizuje Klient poprzez wpisanie odpowiedniego hasła rabatowego podczas zawierania Umowy Sprzedaży przy wykorzystaniu Formularzu Zamówienia, w wyniku czego Sprzedawca zobowiązuje się do odpowiedniego obniżenia ceny Produktu lub Produktu Podstawowego, na zasadach i zgodnie z informacją wskazaną przy danym Produkcie lub Produkcie Podstawowym objętym Akcją Rabatową.

7.3. W ramach stałej akcji rabatowej Sprzedawca udziela rabatu w wysokości obniżki o 10% od ceny podstawowej na zakup Produktów Podstawowych w Sklepie Internetowym jednorazowo po zapisaniu się do Newslettera, zgodnie z pkt 2.2.5. Regulaminu. Rabat ten jest możliwy do wykorzystania wyłącznie jeden raz po dokonaniu czynności zapisania się. Rabat obejmuje wyłącznie Produkty Podstawowe i nie podlega łączeniu z innymi obniżkami cen, bez względu na źródło, sposób lub wysokość obniżenia ceny.

7.4. Sezonowe wyprzedaże i akcje rabatowe, w tym stałe akcje rabatowe, nie obejmują Kart Podarunkowych.


8. REKLAMACJA PRODUKTU
8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
8.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
8.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

1) pisemnie na adres: ul. Świętojańska 124, 07-200 Wyszków;

2) w jednym ze sklepów stacjonarnych Sprzedawcy wskazanych pod adresem https://303avenue.pl/pl/sklepy.
8.4. Sprzedawca rekomenduje podanie przez Klienta w opisie reklamacji co najmniej informacji zawierających: 

1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 

2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz 

3) danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji z zastrzeżeniem, że reklamacja powinna zawierać minimalną treść, umożliwiającą jej rozpatrzenie..
8.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
8.6. Sprzedający może odmówić przyjęcia reklamacji Konsumenta, jeżeli wada jest nieistotna, lub jest związana z charakterem materiału z którego wykonany jest produkt, oraz powstaje w związku z użytkowaniem towaru. 

8.7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Świętojańska 124, 07-200 Wyszków albo do jednego ze sklepów stacjonarnych Sprzedawcy wskazanych pod adresem https://303avenue.pl/pl/sklepy. Zarówno w przypadku Klienta będącego i niebędącego konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Produktu ponosi Klient.


9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

9.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
9.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
9.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego(więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
9.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).


10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

10.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy składa się w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@303avenue.com.
10.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza dołączonego do paczki z zamówieniem, jednak nie jest to obowiązkowe.
10.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
10.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
10.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument. W sytuacji, gdy konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w ten sposób, chyba że wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu wysłanego za pobraniem lub obciążonego dodatkowymi opłatami, które musiałby ponieść Sprzedający, a których poniesienie nie zostało z nim uprzednio uzgodnione. 

10.7. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: 

  1. ul. Świętojańska 124 07-200 Wyszków albo 

  2. w jednym ze sklepów stacjonarnych Sprzedawcy wskazanych pod adresem https://303avenue.pl/pl/sklepy.

10.8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do zapoznania się z charakterem, cechami i funkcjonowaniem Produktu. Zwracany Produkt  powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach prawidłowego zapoznania się z Produktem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, które nastąpiło od dnia, w którym wszedł w fizyczne posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w fizyczne posiadanie Produktu oraz wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nim w stopniu większym niż konieczny do stwierdzenia charakteru, właściwości czy sposobu działania Produktu.
10.9. Zwrot Produktu uznaje się za skuteczny, jeżeli Produkt jest w komplecie, w pierwotnym stanie, bez uszkodzeń i posiada nienaruszone metki. Zwracany Produkt powinien mieć wszystkie oryginalne metki w stanie nienaruszonym. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru lub obniżyć jego wartość, w przypadku gdy zwracany Produkt jest zmieniony w stosunku do pierwotnego stanu, nosi ślady użytkowania lub metki zostały naruszone lub usunięte. W szczególności zastrzega się nieprzyjmowanie zwrotów Produktów przez Sprzedawcę w sytuacji, gdy: 

1) przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub 

2) przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

10.10.1 Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10.10.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.
10.10.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
10.11. Sprzedawca dokonuje zwrotu kosztów z wykorzystaniem sposobu płatności, jaki został uprzednio wybrany przez Konsumenta, zgodnie z pkt 4.1 Regulaminu. Na wyraźne żądanie Konsumenta, Sprzedawca może odstąpić od zasady wskazanej w zdaniu pierwszym, jeżeli takie odstąpienie nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

10.12. Sprzedawca nie przewiduje w ramach wykonania przez Klienta prawa odstąpienia od umowy możliwości wymiany Produktu na inny Produkt. W tym celu należy dokonać zwrotu na zasadach przewidzianych w Rozdziale 10 Regulaminu, a następnie zawrzeć umowę, której przedmiotem jest inny Produkt, zgodnie z Punktem 3 Regulaminu.

10.13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10.14. W przypadku dokonywania zwrotu spoza terytorium Unii Europejskiej i z terytorium Unii Europejskiej, za paczkę do momentu jej dotarcia pod adres, o którym mowa w pkt 10.7. Regulaminu, odpowiedzialność ponosi Kupujący.

10.15. Wszelkie opłaty, podatki i należności o podobnym charakterze, w szczególności opłaty celne związane z realizacją zwrotu ponosi Kupujący. Sprzedający zastrzega prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, który obciążony jest tego rodzaju opłatami. W celu uniknięcia dodatkowych opłat w sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Sprzedawca rekomenduje dokonywanie zwrotu przy wykorzystaniu usług kurierskich, z którymi zawarte umowy ma Sprzedawca. W tym celu oraz w celu otrzymania odpowiedniego listu przewozowego należy zgłosić wolę dokonania takiego zwrotu bezpośrednio na adres: info@303avenue.com.


11. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

11.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców niebędących konsumentami.
11.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
11.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
11.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
11.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
11.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
11.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
11.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.
11.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.


12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

12.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
12.2.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
12.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone wart. 384 oraz 384(1) Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
12.2.3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, w szczególności Umowa Sprzedaży, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
12.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
12.4. Niniejszy Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w państwie zwykłego miejsca pobytu konsumenta zawierającego umowę z Usługodawcą/Sprzedawcą, których nie można wyłączyć w drodze umowy. Usługodawca/Sprzedawca gwarantuje w takim wypadku konsumentowi ochronę przyznaną mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.


  1. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY Z DNIA 30 MAJA 2014 R. O PRAWACH KONSUMENTA)


Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-Adresat

303 AVENUE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Świętojańska 124 07-200 Wyszków
info@303avenue.com

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.