Klient może złożyć reklamacje osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub listownie na adres:

303 AVENUE
ul. Mokotowska 40/3
00-543 Warszawa

Składając reklamacje osobiście należy dostarczyć wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do wybranego salonu 303 Avenue
(lista wszystkich salonów znajduje się tutaj).

W przypadku braku paragonu, należy dostarczyć wyciąg z konta potwierdzający transakcję zakupu produktu.

Składając reklamację listownie należy wysłać wadliwy produkt wraz
z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres 303 AVENUE Sp. z o.o. ul. Mokotowska 40/3 , 00-543 Warszawa.

Wzór formularza do pobrania:

FORMULARZ REKLAMACJI

303 Avenue rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj.